Kızlar benim suan ultrasonda 9+3 gözüküyor ama adet tarihime gore 8+5 adetimden sonra hamile kaldığıma eminim benim hesabima gorede 7+3um ikinci gebeligim ve sezeryan dogum olucak eğer 9+3 bu tarih baz alınırsa erken almış olmazlarmi böyle bisey yaşayan varmı