Yaya Mrb hanimlar 31 haftalik hamileyim 3 gun falan olur.cok cok ozur dilerim idrar yapinca boyle vaginamda bi weyler acilib kapaniyomuw gibi oluyo doktorada tarif edemedim zaten.belki beni anlarsiniz diye yazdim🤦♀️😒
Babyahu Yaya kan ve idrar verdiniz mi yakın zamanda enfeksiyon olabilir. Yanma oluyor mu akıntılarınız arttı mı 🤗
Hamileanne0 Yaya korkma bana da oluyodu geçti sanki içimden bise düşecekmiş gibi olurdum cocugu yeri daraldikca böyle şeyler yaşanabiliyor
ElifBademmm Yaya bebek büyüyor hareketi azalıyor ve aşağıya baskısı olduğu için bu durum oluyor. Ben dede oldu ama ben doktoruma sormuştum sizde yine doktorunuza sorun lütfen belki farklı bir yorum yapar.
Yaya Hamileanne0 evet ya sonunda beni anlayan oldu.bbene oyle oluyorum.sanki icimde top var idrar yapinca iniyor bitirince kalkiyor
Hamileanne0 Yaya hiç korkma bisey olmaz geçecek o ama fazla ayakta kalma ben çok fazla ayakta kalınca yorulunca o hissiyat daha çok oluyor