milena11 Canlarım 1 hafta oldu doğum yapalı. Emziriyorum sağım yapıyorum ama yine de göğüs ağrım ve yanmam oluyor. Öneriniz var mı. Lahana yaprağı dedi bi arkadas ama bulamadım lahana 🤷♀️
[silindi] milena11 süt gelmeye başlayınca bir sızı oluyor ama geçiyor o. Meme ağrısı ve sertleşmesi de süt çok birikince oluyor bende. Sağım yapıyorum ya da emziriyorum geçiyor. Sizin kalıcı m ağrı.
Cicilibicili milena11 ılık duş yapıp mutlaka sağım yapın. İlerleyince mastite çeviriyor çünkü. Yeni doğum yapınca deli gibi süt pompalıyor göğüsler terbiye olana kadar böyle durumlar olabiliyor
Egemenim64 milena11 Ben göğüslerim çok ağrıyo diye doktora gittim canım doktor da baktı göğüsler süt ürettiği için ağrırmış ağrı eşiği düşük insanlar daha çok hissedermiş ama bunu benim göğsüm hep ağrımıştı
milena11 [silindi] yok kalıcı değil arada böyle vuruyor geçiyor ama yanıyor buz koyasım geliyor üşütürüm diye koyamıyorum
madame rüzgara cereyana da kalmayın o da sızı ve agri yapar hele bu dönemde daha fazla terleme olduğu icin cok daha dikkat edin kendinize
milena11 Cicilibicili evet yapıyorum zaten duştan çıkınca kendi akmaya başlıyor süt şıp şıp😅 Ama doktorum çok sık sağma sen sağdıkça süt daha çok artacak dediği için günde 1 veya 2 kez sağıyorum
Cicilibicili milena11 evet çok boşaltana kadar değil de aslında doluluğu almak gibi düşünebilirsin. Evet ya o damlama olayı aşırı komik. Baya ayaktayken falan yerlere damlardı bazen iz bırakıyodum peşimden 😅
Mom8899 milena11 Benim de 1 hafta oldu ve mastit oldum ne yazık ki. Makinayla sağıp sonra da emzirip biraz rahatlıyorum çare bulamadım ben de 😕
milena11 Mom8899 allah şifa versin inşallah çok sıkıntı mastit benim bebem emmiyor birde valla sağ sağ maf oldum 😅