Hanımlar 3 doktora sordum hepsi kendi isteğine bağlı dedinkimse ustlenmiyor devletteki doktorların . Ozeldeki doktora sordum biontech olmak istersen ol dedi . Daha önce bir kere korona geçirdim kasim ayında şimdi 25 haftalık hamileyim . Ve aşı olmak istiyorum olanlar acaba ne oldunuz sinovac mi biontech mi olmak istiyorum çünkü korkuyorum .