ErdemirinAnnesi Yeni doğan bebeği yanıma yatırcam yanımda derken yanımdaki beşiğe cam felan açmıyorsunuz demi hiç bi şekiilde kapıda mı açık kalmıcak kafamda deli sorularr
MineLule ErdemirinAnnesi esip cereyan yapmadığı sürece sorun olmaz bence doğumdan sonra duruma göre bakacağız artık ne giyecek nasıl yatacak 🙂
alazzeyneperva ErdemirinAnnesi eviniz aşırı sicaksa camı açtığınızda rüzgar yapip esmiyosa bende sorun görmüyorum ki zaten havalandirma olmazsa cam da açılmazsa daha kötü olur sanki cereyanda asla kalmamali tabi
Seda_nrr ErdemirinAnnesi çocuk havale geçirir sıcaktan Allah korusun 🙈🙈 ceryan yapmaması gerek sadece
Mom789 Gecen ay dogurdum hep aciyorum cami ama her yarim saatte bir burnunu elini ayağını kontrol ediyorum soğukmuş sıcakmı diye üşüyünce kulak burun parmak ucu hemen soğumaya basliyor zaten
Mom789 ErdemirinAnnesi ac ac bebis isilik oluyor benim cam açık olduğu halde heryeri kıpkırmızı gecmiyor
MineLule ErdemirinAnnesi Henüz sezeryan günü alamadım haftaya inşallah ama 20 ağustosu geçmez diye düşünüyorum
ErdemirinAnnesi MineLule bugün hastaneye gittim 36 +3 üm gün alalım diye hemde kontrol vardı 15 le 20 arası alarım dedi
MineLule ErdemirinAnnesi benden bir hafta öndesiniz haftaya kontrole gittiğimde bana da gün verir büyük ihtimal
ErdemirinAnnesi Mom789 aynı düşünce valla diyordum yazın koy kenera dursunn uyusun sıcaktan çocuk bile uyuyamaz ki