emelozkocc Arkadaşlar bebeğimin adını AYBARS koymak istiyorum ama her kafadan bir ses çıkıyor sizce kötü bir isim mi güzel annelerim eşim çok seviyor bu ismi onu da kırmak istemiyorum
emelozkocc Sancarefeem Teşekkür ederim canım aynen çok zor gerçekten birinin beğendiğini biri beğenmiyor o yüzden kendimiz karar vermeye karar verdik