Canım bende 10gün yürümekte çok zorlandım hep yattım ya da yan oturdum. Ama 15. günden sonra rahatlıyorsun dikişlerin düşüyor az daha sabret. Çok geçmiş olsun. Günde bide 3,4 kez pedini değiştir temiz ve kuru kalsın dikiş bölgen. Bol bol baticon sür 👍🏼