İyi akşamlar herkese, 10+6 haftalık hamileyim. Lekelenmem oldu biraz. Doktorum iki yerde önemsiz kanama bölgesi var, bol dinlenme ve progestan önerdi. Daha önce böyle birşey yaşayıp düzelen var mı? Lütfen olumsuz yazmayalım🤲Duygusal bir dönem sonuçta. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim 🤲🧿