Buketygz Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı vajinal ultrason yaptı eve geldiğimde hiç birşeyim yoktu. Akşama doğru hafif bir lekelenme gibi kanamam oldu. Hemen hastaneye gittim önce dışdan dediler sonra uştrasonla bakınca içten ama benden kaynaklı bir kanama olduğunu ve bebeğimde hiç bir sorun olmadığın söylediler kanamam çoğalırsa eğer yarın kendi doktoruma gitmemi söyledi. Bunun gibi birşey yaşayan oldumu aranızda çok korkuyorum bebeğime birşey olucak diye
SayeMom Buketygz nefret ediyorum şu doktorların alttan ultrasona bakmasından nefret ediyorum! Doktorunuzu acilen değiştirin hiç kalkmayın 1 hafta boyunca ayaklar altına yastık koyup yatın. Sizin kanama alanınız yoktur doktor yüzünden kanamıştır. Duphaston kullanın. Progestan yazdıysa hapı oraldan değil vajenden alın.
HaticeeC Benzerini yaşadım , iki damla kanamam oldu içten olduğu bebeğimin sağlıklı olduğu söylendi ve progestan iğne vuruldum , 3,4 haftadır progestan ilaç kullanıyorum günde 3 tane Çok şükür şimdi iyiyiz bi problemimiz yok
Buketygz HaticeeC HaticeeC bakalim benim icin ne dicek yarin doktorum hala durmadi kanamam hafif hafif geliyor daha ama canimdan can gidiyor korkudan ..😞
Buketygz SayeMom SayeMom hic bir ilac yazmadi hersey normal deyip yolladi beni ama ben yinede cok korkuyorum simdiye kadar hic kanamam olmadi..
HaticeeC Buketygz korkmakta haklısınız ama içinizi ferah tutun bol bol dua etmekten başka bisey gelmiyor elden insallah sizde bebisinizde sağlıksınızdır çok geçmiş olsun 🙏🏻
SayeMom Buketygz lütfen hemen suan baska dkktora gider misin bende 1 hafta once kanama geçirdim doktorum ilgisix davrandı hap yazdı 1 gün sonra parça gelmeye başladı doktorumu hemen değiştirdim başka doktora gittim ve kanamam direk kesildi onun sayesinde cokta güzel bilgiler öğrendim