Ara ara çok şiddetli sag kasığımda ağrım oluyo ama ayağa kalkıp yuruyemiyorum bile o derece bazen hemen geçiyo bazende saatlerce geçmiyo acile gidince bakmiyolar serum yapip yolluyolar genellikle gece denk geldigi icin kendi doktoruma da gidemiyorum gittigimde de anlayamiyor zaten. Şuan 26+3 haftaligiz var mı böyle ağrı çeken