Biz 45gunluguz daha hiç uyandirmadim ya zaten artık hem uzun uyuyor arada hemde uzun uyanık kaliyor yani gece bazen 8 saat falan uyanmıyor hele ilk ay içerisinde cok uyuyordu sarılık falan dediler 2 saatte bir emzjr dediler bisey olmadi zaten cok emiyor yatıyordu karnini doyurup uyuttuktan sonra uyandırmaya gerek yok bence