umudunannesiii Kızlar doktorm bna kahveden daha zararlı olduğunu ve mümkünse hiç içmemek grektigini söyledi ve 8 aydır hiç içmedim ama artk csnim istiyor sizler içiyor musunz ya da doktorunz o tarz şeyler söyledi mi ?
Denizyildizii umudunannesiii zararlı olduğunu bildiğim için doktora sormadım. Çok sevdiğim halde içmiyorum.
bebegimizibekliyoruz1 umudunannesiii günde ya bir fincan türk kahvesi ya da bir bardak nescafe içiyorum doktorum da günde bir tane içebilirsiniz demişti
Ilayda11 Sorarsam soyler ama sormadım valla hersey yasak ben içiyorum bı ortam olunca gunde 2 nescafe 1 turk kahvesı içtiğimde oluyo hiç icmedigimde ama o ortam dedıgım 1 haftada yada 2 haftada bir oluyo
Nzlozkn umudunannesiii valla kötü mü yapıyorum bilmiyorum da 2 günde bir tane içiyorum valla Jacobs efsane güzel geliyor
esrvl umudunannesiii ben sormadım ama hamilelikte ya 1 2 tane yada hiç içmemişimdir tam hatırlamıyorum. Türk kahvesi de canım istediği zaman içiyorum.
bahtnurr1 umudunannesiii valla ben hiç böyle şeyleri sormadım doktoruma oda bişey demedi , diyetisyen de bişey demedi bunlarla ilgili. Ama ben bi ara içiyordum 2-3 defa günde 1 hafta Dalan içmişimdir canın istediğini yap bu kadar kasma bence 😊