Kızlar doktorum bana gynositol diye suya karıştırılıp içilen bişey verdi üzerinde takviye gıda yazıyor poliklinik over yaşıyorum bebek istiyorum ama maalesef bir türlü olmuyor doktorda bana bunu verdi kullanan var mı aranızda ne işe yaradığını bilen yazarsanız sevinirim