İyi akşamlar herkese, iki gündür boğazım şiş ve çok ağrıyor, yutkunurken bile. Ilık şeyler içerek rahatlatmaya çalışıyorum. Eğer bir iltihap varsa bebeğe zararı olur mu uzun sürmesinin? Zaten ilaç kullanamayacağım için hastaneye gitmek istemiyorum, zaman içinde geçer diye düşünüyorum ama bebeğe zararı olursa giderim hastaneye. Bilgisi olan var mı?