BaharBulut Bir_abla aynen yanlış şuanki bebişte öle o da kızdır diyorum zaten 🤣 ramziye göre erkek ama bana göre kız
BaharBulut Bir_abla kese şekli farklı sadece hepsinin yuvarlaktı bununki fasulye gbi onada inanmıyorum ama 🤣
Bir_abla BaharBulut artık canım hiiç belli olamz bu işler her şey aynıdır cinsiyet farklı çıkar herşey farklıdır cinsiyet aynı olur hepsi tahmin teoris sonuçta en iyisini Allah bilir 😁
Bir_abla Cansel22 canım önemli olan karnında nerde olması değil kesenin içinde nerde olması bu teroide . Fotosu varsa at istersen yorumlayalım
Bir_abla Cansel22 başak postta görüp ya zıltım canım rmazi ye göre erkke öğrenince anlet yaz olır mu bakalım ne
Bernabadeberra Bir_abla yanı ona hıc bakmadım ama sızın soylemenıze gore tutuyor sağ taraftayfı doktorda sağ taraftan bakmıştı
Zuhallllll Bir_abla Cinsiyetimiz belli bakalım doğru mu çıkacak teoriye göre ne acaba 🤔 [url=https://www.hizliresim.com/hox2ju6][img]https://i.hizliresim.com/hox2ju6.jpeg[/img][/url]