Vildannnn canım ense kalınlıgı değerleri hastalık tanısı koymak için tek başına yeterli değil ve ölçümdeki en ufak hata bile risk oluşturur.Normal değerler 3 ve altı ama,değerlerin düşük veya yüksek olması bebeğin sağlıklı olup olmadıgını garanti etmez.Bi git başka hastaneye baksınlar niye hemen moralini bozuyosun.Hasta fln denilip de çok sağlıklı doğan binlerce bebek var sakin ol bi gönlünü ferah tut 🙏🙏❤️