Nklciliss1 Kızlar dr um tüp bebek için erken aşılama dedi. Bi sorunum yok çok şükür. Bilgi verirmisiniz hamile kalanlr kalmayanlar?
Nur5 Nklciliss1 aşılamayı bilmiyorum kuzum ama eğer özele gidiyorsan bence direk tüp yaptır , prosedürü uyguluyorlarsa 2 aşılama sonra tüp yapacaklardr .İnşallah aşılama yapsanda ilk denemende tutar Rabbim yüzünü güldürsün
Zezz elfmoom Nklciliss1 benimdeesiminde gic bir sorun yoktu gec evlendik gecikneyin tup bebek deneyin dediler..denedik olmadi…yas 39 oldu buara sonra tekrar deneme sansimyoktu cok para idi..sonra 2 ay sonra hamile oldugumuogrendim..allah nasip ederse eylulde basi kizimnolacak mevlambisteyen gerkese versin
elfmoom öncelikle geçmiş olsun🙏🏻 bilinen bir rahatsızlığınız yoksa sadece tüp bebek gerektiren bir durumunuz yoksa , önce olgunlaştırma + çatlatma sonra aşılama sonra da tüp bebek işlemi gerçekleştirirler. sağlık açısından gerekmedikçe tüp bebek yapmıyorlar.. eğer bilinçli bir doktorsa gereklilik hali dışında hemen tüp bebek uygulamazlar 🙏🏻 aşılama yüksek ihtimalle sorununuz yoksa tutar inşallah @Nklciliss1
minipanda ilkinde yapsanda tutma şansı düşük iki defa yaptıracaksın şans yüksek olsun diye o parayı biriktirip tüp bebek yaptır garanti olsun belki o süre zarfındada gebe kalırsın belli olmaz Allahın işi ,tabi bu benim düşüncem