Merhaba ben de bu hafta gittim Erbil Bey’e :) Eşim de benimle girdi, Erbil Bey’in yanında bir tabure var oraya oturdu aynı ekrandan baktılar. Ben de karşımdaki ikinci ekrandan izledim. Çok ayrıntılı bir şekilde hangi organın ölçüsü ne kadar olmalı onları da söyleyerek ölçümlerini gerçekleştirdi. En son da renkli usg görüntüsü vermek için baya uğraştı güzel bir poz yakaladı ☺️ Sormam istedikleriniz varsa yardımcı olmaya çalışayım🙏🏻