Gunes_84 çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için rabbim sizede kavuşmayı nasip etsin 😊 beni normal doğum sonuna kadar yaşayıp aksilik yüzüden sezeryan doğum yapınca kalkmam ayağa uzun sürdü yani hastanede 6 saat sonra mi ne ayağa kaldırmışlardı ama eve gelip toparlamam 4.günde oldu diyebilirim 3.gün dus aldım o gün bandajı çıkartınca doktorum dedi artık korse giyebilirsin diye ama dikisinde nem olmuycak dedi o yüzden korse gitmiyorum şal sarıyorum hala havalar zaten sıcak çok kaşıntı oluyor terledikce yoksa