Anneler merhaba doğum yapalı 40 gün olmak üzere spinal anestezi ile sezeryan oldum. 1 ay hicbirsey yoktu doğumda çok kolay ve rahat oldu ama 25-30. Günlerde şiddetli bir bel ağrısı başladı özellikle geceleri uyuduktan sonra uyandığımda yataktan yamuk yumuk kalkıyorum resmen eskiden hiçbir şikayetim yoktu böyle. Spinal anestezi mi yaptı bunu diye düşünüyorum var mı böyle şikayeti olan ?