Merhabalar. Ben suan 6 hafta 2 günlük gebeyim. 3 yasında oğlum var. Dün gece onunla oyun oynadık. Baya Bi kaldırdım. Sabah bir anda uyandım ve tuvalete gittiğimde sanki adetin son günündeki gibi kahverengi leke geldi. Hemen önce devlete sonrada özele gittim. Özelde ki doktor keseyi göremedi ama rahim duvarın kalın, degerim de 1382 çıktı. Gebelik var ama yerlesmeden kaynaklı lekelenme olabilir dedi. Sol kasığımda sürekli ağrıyor. Oğlumda hiç böyle bir problem yaşamadım. Acaba böyle Bi durumla karşılasan var mı merak ettim. Çünkü lekelenme hala durmadı. Az az geliyor..