Mlhameliha Kızlar 20 haftalığım sağ tarafımda kanama alanı var bişey yapamıyorum hep dinleniyorum ama sorum şu 4 gündür sağ tarafımda kanama alanın olduğu tam yerde ağrı oluyor arada yaşayan var mı neden oluyor
Mihracs Mlhameliha canım benim de olmuştu dinlendim bol su içtim ayağımın altına yastık koydum bol su icmen çok önemli ağrıların magnezyum eksikliğinden kaynaklı olabilir benim öyle olmustu
deno1 Mlhameliha kanama alani yüzünden başıma gelmeyen kalmadı surekki hastaneler serumlar iğneler ilaclar bi türlü geçmiyor ağrım olunca anliyorumki kan gelecek korkuyorum
sedaa_aa Mlhameliha bende de çok yoğum kanamalar ve agrı olurdu çok şükür bir sıkıntı olmadan doğum yaptım. Ama agrı yeni başladıysa doktorunuza haber verin görmek isteyebilir sizi. Doktorum bana değişik bir şey hissettiğinde haber ver derdim o da çağırır bir bakardı
Mlhameliha Mihracs su içiyorum canım Soda da içiyorum kanama alanın tam üstünde ağrı doktorum baktı bişey yok dedi bilgi vermedi ilerlerse gel dedi
Mlhameliha FusunF hergün Soda içiyorum canım kanama alanın tam üstü ağrıyor geçecek mi diye bekliyorum
Mlhameliha deno1 20 haftalık oldum canım pazartesi dokturuma söyledim baktı bişey yok dedi bebekte iyi dedi ağrın artarsa gel dedi bu ağrı neden oluyor anlamadım tamda sağ tarafımda kanamanın olduğu yerin üstünde devam edecek mi canım bu ağrı nasıl atlattın ne zamana geçer
Mlhameliha sedaa_aa pazartesi muayenem vardı söyledim dokturuma kanama alanın tam olduğu yer ağrıyor diye baktı bişey yok dedi şuan bebekte iyi dedi bu ağrılar ilerle mi
sedaa_aa Mlhameliha orasını bilemiyorum ama doktorunuz tehlike yok diyorsa boş yere stres yapmayın. Bende de oluyordu
deno1 Mlhameliha atlatamiyorum ki 1gun iyisem 3gun kötüyüm igne ilaçlarla duruyorum her hafta başıma birsey cıkiyor kan idrar ver bide benim o çıktı enfeksiyon antibiyotik aliyorum
Kiscimn Mlhameliha bendede oldu, 2 ay surdu,bol bil dinledim,hiç dişariya çikmadim,progestan iğne vurdum hergün (hemşire eve geliyordu) şuan 22.haftayiz çok şukur 1 ay önce geçti
Mlhameliha Kiscimn bende sürekli dinleniyorum canım sadece yemeğimi Almaya kalkıyorum progestoran da kullanıyorum iğneyi zaten 2 ay kullandım onu kesti doktorum kanama alanı da 3 aya da geçmez belki dedi dokturum ama oranın tam ağrıması korkutuyor beni acaba patlıyacak mı ye düşünüyorum 😏
Mlhameliha sedaa_aa inşalah canım yoktur korkuyorum dağılacak keseye geçecek diye inşallah ağrısı çoğalmaz
Kiscimn Mlhameliha bence başka bi doktor göruşun cnm, dua ederim senin için inşallah bebeğin sağlikli kucağina alirsin ❤
Mlhameliha deno1 Allahım yardımcımız olsun emeğimizi boşa çıkartmasın sağlıklı şekilde alırız kucağımıza Birkaç gün dha ağrı olursa gidicem yine kontrole bende senin gibiyim zor geçiyor her tarafım ağrıyor uzanaktan dışarıya hava bile Almaya gidemiyorum 😒
deno1 Mlhameliha ay hiç sorma okadar zor geçiyor ki hergun bugünde bitti diyorum ya hastanede yatıştayım ya evde ağrılardan duramıyorum dışarı yüzü dışarıyı unuttum zaten bide muayeneleri korkarak gitmek çabası birsey oldumu yaşıyor mu sende doktorundan iste kan idrar baktir idrar yolu enfeksiyonuda agri yapiyor çünkü
Mlhameliha FusunF çok şiddetli değil ama ağrısı var canım kanama alanı patlar mı dağılır mı bişey olur mu diye korkuyorum daha yeni pazartesi geldim birkça gün geçsin eğer şiddetlenirse geçmezse kesin giidp baktırıcam yine sıkıntılarımız bitmiyor ki 😏
Mlhameliha deno1 aynen canım ya 😒gidersem söyliyicem dokturuma tahlil yapalım diye bakalım nasıl olucak