Arkadaşlar selam. Allah’ın izniyle kasım sonu Aralık başı bebişimi bekliyorum. Henüz alışveriş yapmadım. Hastane çıkışı seti almak istiyorum ama bilemiyorum yazın ve kışın giydirilen setler aynı mı farklı mı? Sizler ne zaman başlayacaksınız alışverişe 😊