Eyceniz Merhaba arkadaşlar 37 haftalik gebeyim bugün hep kasılmalarim oldu, bir de belim ağrıyor aralıksız yaşayan var mı aranizda neden olabilir bilgisi olan var mı
teletabi Eyceniz hastaneye gidin isterseniz bi doğum olabilir. Herkes sancı yaşamıyor çünkü sadece kasılma yaşayan tanıdıklarım var çevremde ihmal etmeyin haftanızda ileri bir hafta
Eyceniz -Y61- kasılıp kalıyor bugün bi bakayım dedim dakikasına diye 5 dk da 1 geliyo 1 saat öncede bel agrım başladı
Eyceniz teletabi teşekkür ediyorum düzenli hale gelirse doktoruma yazmayı planlıyorum inşallah henüz değildir doğum
Acemianne94 Eyceniz bende 37. Haftamdayim kasilmalarim ve ağrılarım oluyor fakat uzanıp biraz dinlenince geçiyor eğer geçmezse gel demişti doktorum sizinde geçmiyorsa gidin bence