Serbest t3?
Serbest t4? Bunlar nedir troidlemi alakalı? TSH 3.43 CIKMIS normalde ilac kullanıyordum levotiron 25mg 10 gündür içmiyordum kafama göre salak gibi midem yanıyor diye öncesinde de çok düzenli içtiğim dönemler oldu başlarda ama bazen icmedigimde oldu smdi araştırdım bebekte zeka geriliği falan diyo ALLAH korusun korktum hemem bugün gittim aldim ilacımı içtim cok yüksek benim troidim hamile kalmadan başlamıştım tüp bebek ile hamileyim