mom- Bu ay içinde doğumum var sunana giremeyeceğim izinli olduğum için 2 haktan biri yanıyor diyorlar bileğisin olan varsa lütfen yardım etsin
elfcaglar1 mom- yanmıyor benim bildiğim sınava girildiği zaman yanıyo hiç girilmezse yanmıyor diye biliyorum
calikusu_03 Arayıp milli eğitimi bence by konuda detaylı bilgi alın girme imkanınız varsa şartları zorlayın girin bence iki saatlik bi sınav
mom- calikusu_03 maalesef doğumum çok yakın zamanda olacak ve girme ihtimalim sıfır ve eğer girişte kalırsam şu an ki okulum değişecek ve evim okuluma çok yakın uzak bir yere verirlerse perişan oluruz ben ve çocuğum hakkımız ölmüyor böyle bir hakkımız varmış