Buketylz944 Kızlar Merhaba ikili tarama testi biyokimyasal risk 1/180 çıktı uyumsuz dedi doktorum 3lü test yaparız dedi ense kalınlığı falan 1.1 di normal demişti başına böyle birşey gelen varmı ?