supermommm asla yaptırmam artık aslaa hastalık olmayan bebeğim riskli çıktı yaşamla bağdaşmayan hastalık dediler hemde hastane hastane gezdirdiler öyle kötüydü ki sonunda hiç bi hastalık bulunmadı bebeğim sağlıklıydı ama stres vs derken suyu azaldı kalbi durdu 😢 belkide tek sebep bana yaşattıkları büyük stresler. Şuan bi post var ikili taraması temiz gelmiş fakat bebeğinde bi sürü anomali görünmüş yani bu tarama testi tam bi saçmalık illa yaptır diyenleri anlamıyorum bi arkadaş daha vardı ikilisi temiz fakat bebeği hasta olduğu detaylıda çıkmış bebeği yaşamadı doğum oldu ve vefat etti… Önemli olan detaylıya girmek gerisi stres yaşatmaktan başka bişey değil…