Maysa39 Bu haftalarda nasıl gidiyor kızlar hamilelik? Benim bulantılarım bitti çok şükür artık daha çok şey yiyebiliyorum:) bir de bebeğimizin cinsiyetini öğrendik, haftaya randevumuz var tekrar ama haftaya kesinleşir:)
ZZeynepP1903 Maysa39 13+4 haftalık hamileyim sıkıntılı geçiyor benim 😒 kasık agrılarım lekelenme ve mide bulantılarım hiç bitmiyor hiçbirşeyden keyif alamıyorum malesef hep yatıs modundayım…
Aysegul9371 Maysa39 bende 14+3 ve hâlâ bulantı kusma devam darısı bana inşallah benimde tez vakitte geçer :(
Maysa39 Aysegul9371 geçti mi bir anda bıçak gibi gidiyor🙏🏻 Ben 3 kilo verdim doğru düzgün hiç bişey yiyemiyordumm. Şimdi de midem küçülmüş sanırım çok az yiyebiliyorum ama buna şükürrr
merve100 13 . Haftamdayım sıcaklar arttıkça bulantı kusmam artıyor , bugün kasıklarımda ağrımda mevcuttu , geçen her bir günü Şafak sayar gibi sayıyorum resmen
Maysa39 merve100 sıcaklarda çok zor gerçekten hamilelik :/ Allahtan ilk aylarımız son ayları olanları düşünemiyorummm
Aysegul9371 Maysa39 bende 3 kg verdim daha da verecek gibiyim artık bebisler sağlıklı olsun çekeriz idare ederiz :)