Gamze612
[bilinmeyen] ben gittim dolgum dusmustu. Ama siniri alinan dis oldugu icin uyusturulmasina vs ihtiyac olmadi cok basit bi islemdi. Ama anestezi yapilacak olsa bir doktorum izin vermisti.. 2. Trimesterde izin veriliyor ama doktorundan izin almak sartiyla. Herkesin hamilelik durumu farkli canim doktorunu ara sor ben oyle yaptim
1987gokce
[bilinmeyen] benim eşim diş teknisyeni muhtemelen antibiyotik verilir dedi bi muayene ol, gebe olduğunu bildir ve kendi doktorundan da onay alıp ilacını kullan. Hamileyken kullanılan antibiyotikler var için rahat olsun bu kkonuda. Geçmiş olsun
Fmom
Iyi geceler. Eşim dış teknisyeni demissiniz bir sorar misiniz ben de augmentin 1000 mg başladım bugün ama günde 2 kere almam gerekiyormus zararı olur mu acaba mg yüksek geldi bana bir de doğuma 1 buçuk ay kaldı.