17.haftada korona oldum şuan 11.gün sadece halsizliğim kaldı çok şükür.bol sıvı aldım.tavuk suyuna kemik suyuna çorba içtim. ıhlamur limon zencefil çok tükettim.d ve c vitamini aldım ve multivitaminlerimi kullanmaya devam ettim.ağrım oldukça da parol aldım.pazartesi de doktora gideceğim inşallah bebeğim de iyidir 🤲 herkese çok geçmiş olsun.