31+5 teyim, bebeğim çok aşağı da doğum kanalına girmiş , sancılarım çıktı bir gece hastanede yattım ciğer geliştirici, serum ve ilaç verdiler. Eve bugün geldim lavabo dışında ayağa kalkma dedi doktorum. Sizce 34. Haftayı bulur muyuz? Bunu yaşayıpta erken dogurmayan var mı ?