Yeniyim Arkadaşlar ben 3 gündür aşırı derecede yorgun hissediyorum kendimi ve bi baş ağrısıdır almış başını gidiyor kafamı koyduğum yerde uyuyakaliyorum 3.5 aylık hamileyim benim gibi olan var mı?Normal mı bu durum yoksa hasta mıyım?
_biranneadayi Yeniyim hamilelikten oluyor ben de öyleydim 1 hafta baş ağrım geçmedi ağrı kesici de içememiştim korkudan. Sonra doktora sordum parol içebilirsin diyince içtim ve hemen kesti sonra düzeldim. Bol su iç baş ağrına da iyi gelirr🌸
Mavi34 Yeniyim everly gebelikte halsizlik uyku hali çok oluyor insan hasta gibi hissediyor. Ama çok kötü isen sağlık ocağında bi kan tahlillerine de baktır
Yeniyim _biranneadayi elimden geldiğince gunde en az 2 lt su içmeye çalışıyorum bu basagrisi beni cok rahatsiz ediyor bi taraftan da mide bulantim var kussam rahatlayacak gibiyim ama kusamıyorum da ne de zormus çocuk sahibi olmak😏