Gizemis canım bende 27 haftalıgım inan dogru duzgün hiç hissetmiyorum dün acile gittim 30. Haftaya kadar normal bu haftalarda böyle olur bol bol uyuyorlar dedi ama az da olsa hissetmem gerektiğini söyledi benimki de geceleri uyku moduna geçince pepikliyor gündüz tık yok ve makat duruşta oldugu için aşagıda hissediyoruz 😊