123-4 bu defa bende özele gidiyorum ilkinde özel şansım yyoktu ama hastaneden çok memnun kalmıştım tek sıkıntı 41+4 olmama rağmen hiçbir doğum belirtim olmamasıydı Kordon dolanmsj gibi durumlar olma ihtimaline karşı suni sancıyla doğum yapmıştım inşallah bu hamileliğimde kendi sancim olur diye temenni ediyorum bakalım