cinderella benmde saçlarm sapsarıydı canm ama artk eskidi boyam iyice en son hamile kalmadan önceki ay boyatmıştım 31 haftalığım yapıcak bir şey yok doktorum kesinlikle izin vermiyor oryal istiyor benmkide doğumdan sonra kısmetse çok zararlı az kalmış yaptırırsın sonra..