Selam kızlar. 37. Haftadayım. Dün yani 36.hafta sonunda ayaklarım birden şişti ve sağ baldırımda ( kasığın altında )küçük kırmızı kaşınan sivilcemsi yaralar çıktı. İnternetten baktığımda kurdeşen diyordu. Bu gün doktoru aradım ve cildiyeden randevu almamın sakıncası var mı dediğimde “ önce buraya gel kan tahlili ve idrar tahlili alalım eğer karaciğerde bir sıkıntı yoksa ve idrar da protein kaçağı yoksa o zaman gidersin ” dedi. Hemen gittim verdim sonuçlar yarın çıkacak ama ben çok korkuyorum. Bir sorun mu var acaba başına böyle bişey gelen var mı ? Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum canım anne adayları ve anneler 🙏