semsem21 Arkadaşlar 36+0 haftalık gebeyim. Bugün birkaç saattir yürüdükçe vajinamda batma hissi oluyor. Özellikle sol ayağımın üzerine bastıkça oluyor. Sizce neden oluyordur? Yürümekte çok zorlanmaya başladım. 😕
Zeliiiss semsem21 aynen benimde öyle ne bileyim sanki bıçak desem degil içerde birşey bir şeye degiyo gibi desem tam tarifi buda değil anlamıyorum bazen duruyorum sırt batma geçsin diye gecince yurumeye devam ediyorum bende bilmiyorum ama nedir bu
MinikMucizem23 semsem21 oluyor canımm gayet normal vücut hazırlanıyor 36+5 im hala oluyor olacakta 🤷🏻♀️🤩
Bebegimgeliyo semsem21 benim de öyleydi canım ben kağan kocatepenin videosunu izlemiştim pelvis kemiklerimiz doğuma hazırlık yapıyp açılıyormuş yani genişliyomus doktoruma sormustum normal bebek büyüyor rahme baskı yapıyor falan demişti
Arenn 36+3 um benimde sabah cok oldu bugun kontrolum vardi sanci falan cikmadi doktorum bebek donmus baski yapiyor oyuzden dedi
semsem21 Arenn benim bebeğim 28den beri dogum pozisyonunda acaba kanala mi girmwye caliyorda boyle agriyor 🤔
Arenn semsem21 kanala girmeye calismiyorda kafasi assagida oldugu icin agirlik yapiyor baski yapiyor buyuzden kemiklerde agri oluyor baski oluyor