Hazalmavzer 35+6da aynı şey bende de oldu. Aynı gün kontrolüm vardı, doktor nisan olabilir dedi, 1 tane sancim çıktı, 0 açılma. Eve gönderdi, suyun gelirse, kanaman olursa yada sancılar artarsa haber ver acile gel dedi. 36+5 suan, 2 gun once kontrolde sanci cikmadi, bekliyoruz hala