Husneeeeee 15 haftalık hamileyim bugün Dr gittim 5 küp kan aldı acaba bu 3 lü tarama testi bu haftalarda mi yapiliyordu
gokcekocyigit07 2 li test 11-14 arasında 3 lü ise 16-18 arasında yapılıyor, 2 li testi yaptırdınız mi daha önce? Eğer doktor gerek görürse ona göre 3 lü testi daha erken de yapabiliyor