29 temmuzda doktor kontrolüm vardi her hafta düzenli bı şekilde gdyrdum 2. Sezeryanim ve ağrım olyrdu ara ara bebek çok asagisaydi doktoruma 25 temmuzda gitmiştim 29 temmuza kontrole gel dgurmzsan iyi fln dyrdu bebek çok asagda diye rahimde incelme fln olmus dedi suyun nisanin glblir her an dedi nyse 29 u nda gittim bebegimin kilosu 3 kilo dedi ve haftaya gün vercm dedi yani pazartesi salı Çarşamba eşim en bastann 1 ağustos diye tuturmustu ve bir Ağustos Pazar gününe denk glyrdu eşim doktora doktor bey biz 1 Ağustos istyrz dedi ama o gün pazar günü siz calisiyormusunz eğer müsait degilsnz fln başka günde olur fln dedi doktorumzda bizi kırmadı sizin caniniz sagolsn sabah erkenden gelin 7 8 de bende ameliyatı bitirip cikarim dedi bizde tam dedik ben tabikii korktum evham yaptım yani erken.dglmi fln bikac gün daha kalsın doktorum erken olsaydi siz isteseniz bille almam dedi içini ferah tut bebegin gelişimi iyi kilosu boyu iyi bir şey olmaz dedi 37+4 te doğurdum nyse gelelim doğumaa
Sabah ben annem eşim kayinannem uyandik hazirlndik doğuma gdyrz 😌😌 ben çok korkuyorum ama tabiki oğlumu öpüp sardım aglamya baslycktim ki kendimi zor tuttum çünkü kendime söz vermistim aglamiycm diye birinci bebegimde çok kötü gecmisti.diye çok aglamistim bunda söz verdim.aglamadim sözümü tuttum☺️ hastaneye gectim hemşirem.yanima gldi bütün üstündekileri çıkar bunu giy dedi bende TM dedim çıkardım giydim şimdi damar yolunu acacaz dedi cokkkk acimistii neyse hemen serum bağladılar fln. Snra doktorum geldi Hoşgldn aslicim nasilisn nasıl hissediyorsun kendini dedi çok iyim dedim hadi çak o zaman dedi ☺️ snra sandalye getirdiler bana hemen oturdum hadi ameliyata gdyrz dedi ben nasill heycanliyimmm ama anlatamam ameliyathanenin önüne geldik annem eşim kayinannem ve görümcem de gelmişti hepsi.beni öptü sarıldık vedalaştık annem aglyrdu tabi sakin kimse aglamasin dedim glyrm dedim ☺️ beni kapının önünde anestezi teknisyeni beklyrdu oo hoşgeldin dedii heycalimisin evett dedim hemde cokk hadi gel gecelim dedim geçtik ameliyathaneye ay burası soğuk dedim çokmu üşüdün dedin evet dedim haydi 5 dk ufoyu acalim o zaman dedi açtık biraz ama kapptilar snra hemen şimdi sırtına soğuk.bisey sikcm sakin korkma dedi TM dedim sıktı orasini pek hissetmiyordum artik oturduk konuştuk flnn hensirem gldi ebe gldi ve anestezi doktoru gldi hepsi benle tanıştılar konuştuk fln ben uyumak istemyrmn dedim herşeye şahit olmak istyrum dedimn TM dediler o zaman korkmak yok heycanlamak yok yoksa uyuturum dedi anestezici TM dedimn hadi soz ver dedi tam soz dedim snra doktorum geldi anestezi doktoru ineyi yaptı flnn ama inanin hicbisey hissetmedimm damar yolu daha çok acimistii ya ben hala hissediyorum dedim 2 dk içinde hissetmycn dedii nyse.uzan dediler uzandim hemen ebe gldi sondayı takmaya nolur yapma açıyor dedim hissdyrm dedim TM gülüm.bekliyorum dedi hâlbuki takti hissetnmi dedi yokk.dedim bak taktim işte dedi oh rahatlamistim snra ellerimi bağlamiyckamisiniz dedim yok dedilerr niye dedim bağlayın yok dediler baglamayalim söz vermiyim dedim ama belki elimi kaldırdim biz sana guvnyrz dedi kaldirrsan seni uyuturuz dedilerr güldüler ve baglamadilar gercktn snra doktorum geldi.fln hissdyrm dokunmayin dedim oo seni korkakk nasıl hissdyrsun TM dokunmyrm dedi rahat bırak kendini sen dedii TM dedim basladnzmi dedim yok önce kontrol edyrm dedi ama hissdyrm biri karnimi cekistyr sanki fln nyse tam o sırada hemşire ayyy geldiii gldii kafası siyahh sacli.gldi dedi herlde baskı yaptı biraZ hemşire ama hicbisey hissetmedimm ağlamadii cokk.bebegim korktum bana gösterdiler snra hemen ebe aldı doğum diplomasini yaptı snra bana getirdi yanagima koydu cokkk heycanlandimm allhim ne kadar tatlı bı bebekti urazimm 💙 snra bir baş ağrısı gldii öldüm sankii inanamzsniz allhim nolur oldum basım cokk ağrıyor dedim TM dedi merak etme hemen bitcek dedi aradan 1.dk geçmedi baş ağrım geçti midem bulanıyor dedim sonra onu da hemen kesti bir iğne yaptı tabii o sırada doktor dikişleri mi yapıyor dikişlerim bitti doktor çıktığı hemşire hemen pansumanı yaptı ve beni disrya çıkardılar ben titremiyrom çok gayet iyiyim gülüyorum mutluyum kapının önünde herkes beni bekliyordu snra odaya alindim fln 5 gibi yürüttüler.beni cokk kötü oldum amaa hiç yuruyemedim ara ara gelip kanamaya bakıyorlar di ölüyordum en kötüsü oydu bugün 4. Günüm çok ağrım.varr halen yuruyemiyorum tek başıma her gün ağrı kesici ine vuruluyorum çok kötü olyrm inesiz birinci bebegimde öyle değildi 2. Günde ayaklanmistim bunda öyle olmadı ayaklanamiyorum 2. Sezeryan olduğu için herlde ama bebegimi gördükçe çok mutlu oluyorum diğer oğlum 21 aylik oda küçük kiskanyr gibi biraZ bana çok yaklasmiyor artık ama anne anne diyip duruyor ona ayrı üzülüyorum doğumun öyleydi çok güzel geçti ama ameliyat sonrası çok kötü oldu bende halende öyle kötü geçiyor ağrı kesici falan alıyorum şurekli