Kızlar bugün doktora gittim muayene olmak için 1 yıldır bebeğimiz olmadı hiç korunmadık doktor baktı TSH yüksek çıktı ilaç verdi ve d vitaminin yerlerde dedi D3 verdi yumurtalarımda hafif tembellik varmış 12 Ağustosta rahim filmi çekilicem aşırı korkuyorum daha sonra yeniden yanına gidicem konuşacağız dedi ne yapmam lazım aşırı korkuyorum ve bir o kadar mutsuzum yardım edin 25 ocakta özel hastaneye gitmiştim bakılmaya herşey çok güzel hiçbir sıkıntın yok demişti oysaki 😔