papatya13 Merhabalar. Buralarda yeniyim kızlar. 9 haftalık hamileyim. Eşimle iki kez birleşme olmadan ilişki yaşadık ikinci kez yaşadıktan sonra duş aldım ve duştan sonra kahverengi leke gibi bişey geldi bidaha gelmedi bu normal mi yaşayan var mi.
Damla-Ata papatya13 gebeliğin ilk haftalarında olabiliyor, yerleşme kanamasıda olabilir düşük tehlikeside genelde her gebe kadının yaşadığı bir durum ama takip etmeniz gerekir kanama olursa acile gitmelisiniz ☺️
Kusciviltisi papatya13 gebelikte ne renk olursa olsun kan istenilen bir durum değil ve acilen doktora görünmelisiniz bence
zehranurr Damla-Ata benim hiç kanamam olmadı ya da kahverengi lekelenmem olmadı ama🤷🏼♀️ Bildiğim kadarıyla bu tarz durumlarda beklenmemesi gerekiyor
papatya13 Damla-Ata Aslında ikinci orgazmdan sonra oldu normalde böyle biseyim yoktu. Doktoruma sordum kahverengiden korkma dedi bidaha gelmedi zaten ama ben yinede tedirgin oldum o yüzden yarın gidicem
Damla-Ata zehranurr ilk haftalarımda benimde lekelenmem vardı , progestan kullanıyorum hala 28+4 olduk çok şükür bir problem yok ama doktorum devam dedi ☺️