Kızlar merhaba. Bugun bıraz ıdrar yolu enfeksıyonum cıktı 29 haftalık gebeyım. Evde monural saşem vardı doktor onu ıcebılırsın bu gece dedi. Ilk defa kullanıcam bunu ıctıkten sonra tekrar ıdrar tahlılı vermeme gerk varmı bı kac gun ıcınde. Doktora sormayı unutmusum. 3 hafta sonra tekrar kontrole cagırdı zaten