Kubra411 Adapte34 20+2 den bildiriyorum hava sıcaklığı yüzünden aşırı tansiyon ve geceleri oğlumun minik tekmeleriyle geçiyor şimdilik 😊
nvn-mutlu Adapte34 21+6 dayız sıcaklarla boğuşuyoruz 🤭 sabahtan beri bir evi süpüremedim iki süpürüp oturuyorum 🤷♀️
Mlhameliha Adapte34 20 haftalık oldum bnede bugün dün kontrolüm vardı bebek iyi deid doktor ama bende kanama alanı var oyüzden zor geçiyor benimki kızlar
Kderdenzmsl nvn-mutlu siz ne güzel yapabiliyosnz ben bı gün toplayıp diğer gün süpürüp siliyorum bı sonra ki gün toz alıyorum 🥴
Kderdenzmsl 21+4 den bildiriyorum gece uykulari haram oldu gündüz vantilatör karşısında kestiriyorum artık ve sistim ilk hamileligimde bu gobekle doğum yapmıştım 🥵
nvn-mutlu Adapte34 cinsiyeti ne ❤️ çokk halim şuan harap şekilde saçlarım artık yapıştı 😂😂 bir odam kaldı bitirip kendimi duşa atıcam
Kderdenzmsl Adapte34 Hemde nasıl yaz insaniydim ben kışı sevmezdim şimdi dua ediyorum şu yaz bitsin artık diye dayanamıyorum diye eşim hemen vantilatör aldı bayılacak gibi oluyodum artık
Adapte34 nvn-mutlu valla kendi doktoruma gidemedim şehir dışındayım bulunduğum yerde bir doktora gittim kıza benzetti ama detaylı ultrasona gir muhakkak orda net belli olur dedi onu bekliyoruz bakalım ama kız kabul ettim ben zaten kız istiyodum 😂
nvn-mutlu Kderdenzmsl ben oda oda temizliyorum şimdi salonu sildim süpürdüm toz aldım kapısını kapatıp diğer odaya geçiyorum oda aralarında baya dinleniyorum ama gerçi yorulmuyorum ama çok terliyorum 🤦🏼♀️
elanurrerarslann-44 Kderdenzmsl ben hiç temizleyemiyorum bulaşık yemek yapıp ortalığı toparlayabilirsem benden yiğidi yok süpürme silme hiç yapamıyorum bel fıtığım zorluyor ilaç tedavisi alıyorum onun için zorlamıyorum hiç kendimi
elanurrerarslann-44 19+6 valla sıcak ve bel agrılarıyla gün geçiriyorum bi yandan ne alıncak ne alınmayacak liste felan araştırmalar yapıyorum gün geçiriyorum işte 😂
Kderdenzmsl nvn-mutlu ben çoğunlukla eşimin evde olmasını bekliyorum yapmak için şimdiden böyleysem son aylarda nasıl olurum acaba diye düşünüp duruyorum 😒
Kderdenzmsl elanurrerarslann-44 Zorlamayın tabiki sağlık herşeyden önemli Allah yardımcımız olsun hepimizin 🤲
yaren-1 Sıcaklardan sabahları tansiyonum düşüyor çok zor kendime geliyorum allahtan klima var yoksa gün içinde bayılıp bayılıp ayılırdım 😂😂🤪 minik oğluşumada hava sıcak geliyor olmalıki tepinip duruyor 😁😁
nvn-mutlu Kderdenzmsl olsun canım sen ve bebeğin sağlıklı olunda ev işleri kolay bir şekilde yapılır ❤️