giresun Haftama girdim rahmimde baskı ağrı hissediyorum yürümekte zorlanıyorum kistim büyümüş 10 cm olmuş fakat doktor muhtemelen bu ağrı yapıyor diyor ama nette bişey demiyor 3 normal 1 perinatoloji gittim net birşey de demiyorlar ben ne yapacağım şaşırdım artık kime gideyim daha😪😪