Rmkb 39+3 deyim nst de kalp atımı 140 larda çıkıyor sancı yok denecek kadar az çıktı ama doktor bebeğin kalbinde problem var deyip cuma günü gel dedi normalmi bu durumu yaşayan varmı aranızda
Karanfill Valla benimde bugün kalp atımı düzensiz çıktı baya. Doktor tekrar nst istedi bu seferki düzenliydi. Bu arada nst lerinde yanılma oranı hayli yüksekmiş
2sy eylusko bizim kalbimiz de 160 170lerde atiyor arada sonra 130 140lara iniyor. Ben de telaslanmistim ama Normal dedi 🤷🏼♀️
Rmkb eylusko 140 da sabit olması sıkıntılı dedi iniş çıkış çok yok doktorun konuşması çok tedirgin etti
eylusko 2sy dikkat ettim de bebek hareket ettikçe kalp atisi artıyor benim karnim açtı o yuzden 5 saniye durmadi . belki de o yüzden kalp atisi hızlıydı
Rmkb tugba9293 hiç bilmiyorum kaç çıkması lazım diye sadece doktorun sıkıntı sıkıntı demesi geriyor beni