Eminegul5 benim yaşım 40 olduğundan. 3.bebeğim olacak inşallah. Doktorum tavsiye etti. Evvelki gün ikili test yaptırdım. Henüz sonuç çıkmadı. Fetal test bu yüzden iyi olur dedi, Yaştan risk olabilir dedi yani çok panik halinde değilim ama merak ediyorum. Şimdiden araştırayım dedim.