suleoyar merhaba biraz konuyla alakasız ama bir şey sormak istiyorum size. Ben de 36+5 im son iki kontrolümde cahit beye gittim. bu hafta normal doğum için muayene edecek misiniz diye sordum. iki hafta sonrasını söyledi. Sizde de çatı muayenesini boyle geç mi yapmıştı?