210696 Kızlar kızımda resmen mahvolmuştum. Kızım doğana kadar kilo almak yerine sürekli kilo veriyodum kan kusuyodum artık boğazım o kadar tahriş olmuştu ki. Mide yanmasından kıvrandım doğana kadar. Şuan 9+2 haftalık hamileyim ara ara bulantılar ve kabızlık dışında hiç şikayetim yok. O kadar mutluyum ki. İnşallah böyle devam eder. 2. Çocuğu hep ertelemek istiyodum sırf hamilelikte kötü oluyorum diye. Herkes farklı olur belki bu sefer rahat geçirirsin diyorlardı inanmıyodum. Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun gerçekten çok zor🙏🏻 Benim gibi 2. yi rahat geçirenler var mı🐣
UsanmazPandaaa 210696 ilkinde çok kilo aldım sürekli hastane düşük tedavisi çekiyordum 1 ayda 2 hafta ev 2 hafta hastanede yatıyordum serumlarla geçti nts de yatarak geçti ama bunda çok rahatım çook şükür hopluyorum zıplıyorum sağlıgımız çok yerinde
Esrasaglik 210696 Benimde ilk hamileliğim aşırı güzeldi hiç hamile gibi değildim 🥰 ama ikinci tam tersi geçiyo düşük tehlikesinden tut 19. Haftaya kadar kahverengi lekelenmelerim devam etti plesanta etrafında kanamam vardı progestan ilaç ve iğnelerle geçti bu zamana kadar şimdi 22+2 deyiz biraz daha rahatladım ama ağrım sızım çok oluyo sürekli uyumak istiyorum 3 yaşında oğlum var uyumak ne mümkün tabi.. anlayacağın benim de ikinci zor geçiyo inşallah doğumum kolay olur 😇
Semanurozgan 210696 şu an ilk gebeliğim ama bende 2. Çocuk düşünecegim zaman aynı düşüncede olurum hamileliğim çok zor geçiyor kusma tansiyon düşmesi herkes Dior 2. De öyle olmaz diye ama o korku yetiyor zaten
Aylin2011 210696 ilk 2 gebeliğimde aşırı olmasada illa sıkıntılar oldu tabi ama üçüncü gebeliğim ikizlerim olacak kısmetse bu daha zor geçiyor
210696 UsanmazPandaaa yaa maşallah maşalllah inşallah bu şekilde devam eder. Ben daha çevremdekilere söylemedim cinsiyeti belli olunca söylicem. Kendimi resmen hamile gibi hissetmiyorum. Müthiş bişeymiş. Allah şuan hamileliğin tüm zorluğunu çeken annelere yardım etsin🙏🏻
UsanmazPandaaa 210696 amiin ben ilkinden sonra çok korktum böyle herkes hamilelik olmaz diyorlardı o derece kötüydüm bunda hamilelik ne kada rgüzelmiş anladım🥰 Rabbim gönlündekini versin inşallah canım
210696 Esrasaglik düşük tehlikesi kadar kötü bir psikoloji yok. 7 haftalık düşük yapmıştım 3 gün yattım ama birşey olucak korkusu o kadar kötü ki. Zor zamanlar geçirmişsiniz. Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu💕🙏🏻
Masalmasal2 Benim ilkinde nasılsa Buda öyle geçiyor 3 ay boyunca hiç kalkmadan yattım bulantılardan kilo veriyorum sizin ne güzelmiş.
210696 Masalmasal2 allah yardımcınız olsun. Gerçekten tüm bu zorlukları yaşayanlara sarılmak istiyorum. Yaşamayan bilmez gerçekten
210696 Aylin2011 ay maşallah ne güzel ya ikizleriniz olacak🙏🏻❤️ Kuzenimin de ikizleri var o kadar güzel ki çok özeniyorum😍 sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻
4438bebegim Benim ilk iki gebeliğim kusma ile geçti bu sefer çok şükür hiç yok, diğerlerinde kilo kilo dondurma yerdim bu sefer acı turşu hastasıyım, hepsi farklı oluyor ama işin keyfindeyim şuan
210696 4438bebegim gençleştim resmen bu kadar mı farkeder😂😂😂 sormayın ya gerçekten dünya varmış diyorum
Aylin2011 210696 Amin inşallah 4 çocuk olacaklar sağlıklı olsunlarda Allah herkesin yardımcısı olsun 🤲